Love in your eyes

你眼中充滿愛意

Sitting silent by my side

靜靜的坐在我身旁

Going on Holding hand

沿途挽著你的手

Walking through the nights

慢步整個晚上

Hold me up Hold me tight

抱起我 抱緊我

Lift me up to touch the sky

讓我能摸倒天空

Teaching me to love with heart

教我懂得了用心去愛

Helping me open my mind

幫助我把心窗打開


I can fly

我會飛了

I'm proud that I can fly

會飛讓我感到驕傲

To give the best of mine

給我最佳的思考

Till the end of the time

直至時光停頓

Believe me I can fly

相信我真的會飛

I'm proud that I can fly

飛另我感到驕傲

To give the best of mine

給我最佳的思考

The heaven in the sky

讓我看見天上的天國



Stars in the sky

繁星在天上綻放

Wishing once upon a time

希望有一天

Give me love Make me smile

愛的降臨讓我歡笑

Till the end of life

直至我的一生

Hold me up Hold me tight

抱起我 抱緊我

Lift me up to touch the sky

讓我能摸倒天空

Teaching me to love with heart

教我懂得了用心去愛

Helping me open my mind

幫助我把心窗打開


I can fly

我會飛了

I'm proud that I can fly

會飛讓我感到驕傲

To give the best of mine

給我最佳的思考

Till the end of the time

直至時光停頓

Believe me I can fly

相信我真的會飛

I'm proud that I can fly

飛另我感到驕傲

To give the best of mine

給我最佳的思考

The heaven in the sky

讓我看見天上的天國


Can't you believe that you light up my way

你可相信、你已照亮了我的前路

No matter how that ease my path

我的路途如何巳不重要

I'll never lose my faith

我決不失去信心


See me fly

看我飛

I'm proud to fly up high

高飛讓我感到驕傲

Show you the best of mine

讓你看見我最佳的思考

Till the end of the time

直至時光停頓

Believe me I can fly

相信我真的會飛

I'm singing in the sky

我可以在天上高歌

Show you the best of mine

讓你看見我最佳的思考

The heaven in the sky

看見天上的天國

Nothing can stop me

沒有什麼能停止我

Spread my wings  so wide

揮動我的翅膀 展翅高飛

 

..

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 米江•⁠ᴗ⁠• 的頭像
    米江•⁠ᴗ⁠•

    米江•⁠ᴗ⁠•的世界

    米江•⁠ᴗ⁠• 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()